سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: بسیج همواره منشأ تحولات عظیم اجتماعی در عرصه‌های خدمت‌رسانی بوده و نسبت به اهداف عالیه اسلامی معرفت لازم را کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، امروز در جمع اساتید حوزه علمیه علمیه خواهران فاطمیه قزوین ضمن تبریک هفته گرامیداشت بسیج، گفت: بسیجیان برای خنثی‌سازی هجمه‌های عظیم رسانه‌ای دشمن در تحریف حقایق انقلاب و نظام اسلامی باید به‌ صورت جدی وارد عرصه جهاد تبیین شوند.

وی خاطرنشان کرد: شجره طیبه بسیج به‌عنوان بزرگ‌ترین معجزه و ابتکار حضرت امام خمینی (ره) بار دیگر در عرصه خدمت‌رسانی همانند آفتاب تابان خوش درخشید و ثابت کرد که محدود به زمان، یک عرصه نظامی و یا فرهنگ نیست، بلکه این نهاد مردم پایه و مقدس کلید حل تمام مشکلات کشور است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: زمانی مشکلات در جامعه مرتفع می شود که خود مردم برای حل آن جلودار باشند که ذات و خاصیت بسیج این چنین است.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: از زمان تشکیل بسیج تا کنون همواره در آوردگاه های مهم و تاریخی ایران اسلامی خوش درخشیده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: هیچ گاه مکتب بسیج محدود به قشر خاص نبوده و تمام اقشار جامعه در هر لباسی با تأسی از فرهنگ والای بسیج خالصانه و جهاد گونه در راه اعتلای میهن اسلامی، گاه در میدان نبرد و گاه در سنگر علم و صنعت، به وظیفه خود عمل می کنند.

وی ادامه داد: شجره طیبه بسیج امروز به یک بلوغ بزرگ رسیده است که همواره فعالیت های این مجموعه در راستای محرومیت زدایی، کارآفرینی، اشتغالزایی و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی پیشرو و پیشگام است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: بسیج همواره منشأ تحولات عظیم اجتماعی در عرصه‌های خدمت‌رسانی بوده و نسبت به اهداف عالیه اسلامی معرفت لازم را کسب کرده است.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: بسیج همواره در طول بیش از چهار دهه منشا خدمات و اثرات فراوان در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بوده و با کار جهادی در خدمت به مردم کمر همت بسته است.

بسیج منشأ تحولات عظیم در عرصه‌های خدمت‌رسانی است

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha